wijziging van plannen - Reisverslag uit Calcutta, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu wijziging van plannen - Reisverslag uit Calcutta, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu

wijziging van plannen

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

06 Februari 2010 | India, Calcutta

Op de dag dat we bij Somatheeram, het Ayurvedisch Centrum weggingen, kreeg ik te horen dat pa niet meer geopereerd kan worden. Eigenlijk hadden we nog wel hoop dat het nog zou kunnen maar hij blijkt uitzaaiingen te hebben waardoor het niet meer mogelijk is. Hierdoor, en omdat Chris waarschijnlijk in het buitenland stage gaat lopen in september, hebben wij onze reisplannen drastisch gewijzigd om meer tijd met de familie door te kunnen brengen.

Het plan is nu dat we 17 maart naar Nederland komen en 29 maart weer vertrekken om naar Santiago de Compostela te gaan lopen. Wij verwachten dan 1 augustus hiermee klaar te zijn.
Ach ja, we houden wel van een wandelingetje en 2700 kilometer moet dan ook wel lukken….Toen we plannen maakten om een jaar op reis te gaan, stelde Rein voor om naar Santiago de Compostela te gaan lopen, niet wetende hoe ver dat was. Het is al die tijd niet uit onze gedachten verdwenen en het is al die tijd een leuk idee gebleven alhoewel minimaal 25 kilometer per dag lopen met af en toe een rustdag misschien niet altijd even leuk is.

Verder blijft het natuurlijk afwachten hoe alles verloopt en zal het reisplan verder ook afhangen van de toestand van mijn vader.

Wij zien er naar uit om iedereen weer te zien voor zover dat lukt in de korte tijd die we in Nederland zijn.

Liefs en hopelijk tot gauw,
Karin en Rein

• 06 Februari 2010 - 15:01

Buuf:

Jeetje Karin, wat triest zeg! Heel veel sterkte en ik zie je gauw. Als er iets is dat ik voor je kan doen (ook in verband met het huis) laat mij dat weten.

• 06 Februari 2010 - 19:21

Arno:

die foto van jou met gezichtsmasker, yummie lijkt wel poep s.x gatver
    Voor de rst veel sterkte !!

• 06 Februari 2010 - 21:30

Marlie:

Goh, wat een narigeheid. Ik had al zoiets van Petra begrepen. Zal je mailen. Veel sterkte

• 07 Februari 2010 - 16:10

Wijze Uut Oost'n:

Lieverds,

Een wat verlate reactie, maar lees je mail nu pas. Leef en voel met je mee. Veel sterkte daar en tot snel.
    Denk an oe!
    Kus,
    Blacky

ps toch hei weer prachtige shots en leuke reis verhalen jah..zaligg!

• 09 Februari 2010 - 18:29

Josette:

Wat heel erg jammer voor jullie, en veel sterkte voor je vader. Hopenlijk hebben jullie toch nog een goede maand in India.
    liefs van Josette en Peter (die weer terug is en herstellende van jetlag)