Bijna Kerst! - Reisverslag uit Arambol, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu Bijna Kerst! - Reisverslag uit Arambol, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu

Bijna Kerst!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 December 2009 | India, Arambol

Hallo allemaal!

Denkend aan Holland zie ik een witte kerst voor me, in ieder geval in het westen van het land.

Ik mis de mogelijk witte kerst en ook de de traditionele kerstborrel met mijn vrienden en het samenzijn met de familie maar zoals te zien is het alternatief niet zo slecht!

Hele fijne dagen allemaal en een goed en vooral gezond 2010 toegewenst vanuit een warm Goa.

Liefs Karin

• 25 December 2009 - 04:45

Wijze Uut Oostn:

Lieverds,

Vanuit wit Den Haag a/zee, hele zonnige, warme kerstdagen en een mooi & liefdevol 2010! Ondanks dat jullie int verre mooie Goa zitten, denk ik aan juliie. Zo ook met a.s. oud en nieuw feest in het Haagse, want daar zijn jullie gewoon weer bij!
    Dikke kus,
    Joan

• 25 December 2009 - 10:16

Arno:

een heel gezellie kerst feest en drink een lekkere king fisher op ons !!

• 29 December 2009 - 13:32

Lie Kaar en Rein,
    Helaas moest ik eerder uit griekenland komen, ivm de medische situatie van mijn vader.Op 24 dec kerstdag kwam hij op de hartbewaking/IC terecht, en heeft hij met alle waarschijnlijkheid een hartinfarct gehad.Gisteren heeft hij 2 operaties ondergaan.Pa heeft een pacemaker gekregen ivm met zijn slechte hartconditie.In het ziekenhuis heeft hij op 1e kerstdag zijn heupgebroken, en en moest dus geopereerd worden, met alle risico,s vandien.Zonder pacemaker zou hij de operatie niet overleven en zonder operatie ook niet.Hij is er doorg\heen, maar ligt nog wel op de IC.Is wel aanspreekbaar, maar behoorlijk verward.Ik ga zo weer naar hem toe, en ik hoop dat hij na de revalidatiekliniek wel weer thuis kan komen wonen.Ben we werkelijk de takke geschri\okken, maar wist eigenlijk op 22 dec. vlak voor mijn vertrekal dat het niet goed ging en heb dus 1 uur voor mijn vertrek de huisarts, dialyseafd en de wijkverpleging gebeld dat hij ingestuurd moest worden, ze zagen daar geen reden toe, maar bij aandringen dus toch vanuit Griekenland dit aangestuurd en had ik dus wel degelijk gelijk, mbt zijn hart en ben dan ook heel blij dat ik mijn intuitie en bevindingen heb opgevolgt.De aanhouder wint.:-)
    Ben wel bloedlink dat hij in het ziekenhuis een gebroken heup heeft opgelopen.Ze wilde hem niet opereren, maar heb daar dus wel flink tussen gezeten, want mijn vader wilde wel degelijk geopereerd worden!

Nu maar hopen dat ie het goed volhoud en nu stabiel blijft.

Ik hoop dat jullie een leuke kerst met het gezin van Rein hebben gehad.

Ik heb 4 leuke dagen gehad in Griekenland, en haal de schade daar wel weer in.ASthene is wel echt mijn stad.

Nou lieverdtjes voorzichtig met vuurwerk, en Kaar zzorg dat je geen vuurpijl onder je rokje krijgt.

Hele dikke kus voor jullie beiden.

• 29 December 2009 - 23:25

Je Wijf:

Dag Lieverd, een hele leuke kerstboodschap, echt gaaf, wel jammer dat Rein er niet bij staat, en jammer dat ik hem nu pas lees.
    Hele dikke kus voor beiden, en doe voorzichtig met vuurpijlen, en stop ze niet in je sterretje schatje.

• 30 December 2009 - 09:25

Marruk:

hee luitjes, bedankt voor jullie kaart en inderdaad zitten we hier in de sneeuw! vandaag weer verse gevallen en jij lekker op Goa! het is oneerliojk verdeeld in de wereld! afijn goeie jaarwisseling alsvast en ik stuur nog wel een oliebol!
    markie

• 31 December 2009 - 09:50

Je Buuf:

Bedankt voor de kerstkaart! Enuuuhhh wrijf het er maar lekker in allemaal, met strandfilmpjes enzo! Heel veel plezier vanavond!!

• 31 December 2009 - 11:19

Yttje:

Hoi Rein en Karin,

We hebben een heel witte kerst net niet gered, maar wel zo gestart. Het alternatief dat jullie hebben is zeker niet slecht, dus geniet er maar lekker van. Een hele goede jaarwisseling gewenst en dat ook de rest van jullie reis zo mooi is als tot nu toe.
    Liefs Yt

• 01 Januari 2010 - 13:14

Je Wijf:

Schatje, heel fijn dat ik je gisteren gesproken heb, en later ook mocht genieten van de knallen die je via je GSM liet horen:-):-), en hoe je het vuurwerk aanstak:-), zo was je toch bij me!
    Bedankt voor je mails en heb al weer gereageerd:-).Ik denk aan je, en mijn gedachten zijn bij jullie.

Hele dikke kus en een tik op je billen van je wijf, en oja, het ranzige verslag mbt nieuwjaarsnacht gaat nog komen, zal wel een kantje of 3 of 4 worden, want ja het begon al na 30 sec, na aankomst, maar het verslg stuur ik je later, want ga zo weer naar mijn Pa toe.Overigens was van een ieder van ons de camere niet bruikbaar dus helass geen foto,s wat echt bijzonder jammer is, want we hebben er werkelijk een groepsorgie van gemaakt. We hebben je zeker gemist en hebben dan ook echt geproost op jou en Rein,en een biertje en champagne op Pa genomen (ik 4 cola, 1 sinas, 1 champagne en 1 bier:-).

Dag schatje

• 01 Januari 2010 - 13:17

Je Wijf:

De Kerstbengel is echt heel leuk, snap niet dat ie man zoveel gewicht aan zijn beneden verdieping kan laten hangen, maar het oogt schattig.:-)