Bijna Kerst! - Reisverslag uit Arambol, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu Bijna Kerst! - Reisverslag uit Arambol, India van Karin Aalbers - WaarBenJij.nu

Bijna Kerst!

Door: karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

24 December 2009 | India, Arambol


Hallo allemaal!

Denkend aan Holland zie ik een witte kerst voor me, in ieder geval in het westen van het land.

Ik mis de mogelijk witte kerst en ook de de traditionele kerstborrel met mijn vrienden en het samenzijn met de familie maar zoals te zien is het alternatief niet zo slecht!

Hele fijne dagen allemaal en een goed en vooral gezond 2010 toegewenst vanuit een warm Goa.

Liefs Karin


  • 25 December 2009 - 04:45

    Wijze Uut Oostn:

    Lieverds,

    Vanuit wit Den Haag a/zee, hele zonnige, warme kerstdagen en een mooi & liefdevol 2010! Ondanks dat jullie int verre mooie Goa zitten, denk ik aan juliie. Zo ook met a.s. oud en nieuw feest in het Haagse, want daar zijn jullie gewoon weer bij!
    Dikke kus,
    Joan

  • 25 December 2009 - 10:16

    Arno:

    een heel gezellie kerst feest en drink een lekkere king fisher op ons !!

  • 29 December 2009 - 13:32

    Je Wijf:

    Lie Kaar en Rein,
    Helaas moest ik eerder uit griekenland komen, ivm de medische situatie van mijn vader.Op 24 dec kerstdag kwam hij op de hartbewaking/IC terecht, en heeft hij met alle waarschijnlijkheid een hartinfarct gehad.Gisteren heeft hij 2 operaties ondergaan.Pa heeft een pacemaker gekregen ivm met zijn slechte hartconditie.In het ziekenhuis heeft hij op 1e kerstdag zijn heupgebroken, en en moest dus geopereerd worden, met alle risico,s vandien.Zonder pacemaker zou hij de operatie niet overleven en zonder operatie ook niet.Hij is er doorg\heen, maar ligt nog wel op de IC.Is wel aanspreekbaar, maar behoorlijk verward.Ik ga zo weer naar hem toe, en ik hoop dat hij na de revalidatiekliniek wel weer thuis kan komen wonen.Ben we werkelijk de takke geschri\okken, maar wist eigenlijk op 22 dec. vlak voor mijn vertrekal dat het niet goed ging en heb dus 1 uur voor mijn vertrek de huisarts, dialyseafd en de wijkverpleging gebeld dat hij ingestuurd moest worden, ze zagen daar geen reden toe, maar bij aandringen dus toch vanuit Griekenland dit aangestuurd en had ik dus wel degelijk gelijk, mbt zijn hart en ben dan ook heel blij dat ik mijn intuitie en bevindingen heb opgevolgt.De aanhouder wint.:-)
    Ben wel bloedlink dat hij in het ziekenhuis een gebroken heup heeft opgelopen.Ze wilde hem niet opereren, maar heb daar dus wel flink tussen gezeten, want mijn vader wilde wel degelijk geopereerd worden!

    Nu maar hopen dat ie het goed volhoud en nu stabiel blijft.

    Ik hoop dat jullie een leuke kerst met het gezin van Rein hebben gehad.

    Ik heb 4 leuke dagen gehad in Griekenland, en haal de schade daar wel weer in.ASthene is wel echt mijn stad.

    Nou lieverdtjes voorzichtig met vuurwerk, en Kaar zzorg dat je geen vuurpijl onder je rokje krijgt.

    Hele dikke kus voor jullie beiden.

    Je wijf

  • 29 December 2009 - 23:25

    Je Wijf:

    Dag Lieverd, een hele leuke kerstboodschap, echt gaaf, wel jammer dat Rein er niet bij staat, en jammer dat ik hem nu pas lees.
    Hele dikke kus voor beiden, en doe voorzichtig met vuurpijlen, en stop ze niet in je sterretje schatje.

    Je wijf

  • 30 December 2009 - 09:25

    Marruk:

    hee luitjes, bedankt voor jullie kaart en inderdaad zitten we hier in de sneeuw! vandaag weer verse gevallen en jij lekker op Goa! het is oneerliojk verdeeld in de wereld! afijn goeie jaarwisseling alsvast en ik stuur nog wel een oliebol!
    markie

  • 31 December 2009 - 09:50

    Je Buuf:

    Bedankt voor de kerstkaart! Enuuuhhh wrijf het er maar lekker in allemaal, met strandfilmpjes enzo! Heel veel plezier vanavond!!

  • 31 December 2009 - 11:19

    Yttje:

    Hoi Rein en Karin,

    We hebben een heel witte kerst net niet gered, maar wel zo gestart. Het alternatief dat jullie hebben is zeker niet slecht, dus geniet er maar lekker van. Een hele goede jaarwisseling gewenst en dat ook de rest van jullie reis zo mooi is als tot nu toe.
    Liefs Yt

  • 01 Januari 2010 - 13:14

    Je Wijf:

    Schatje, heel fijn dat ik je gisteren gesproken heb, en later ook mocht genieten van de knallen die je via je GSM liet horen:-):-), en hoe je het vuurwerk aanstak:-), zo was je toch bij me!
    Bedankt voor je mails en heb al weer gereageerd:-).Ik denk aan je, en mijn gedachten zijn bij jullie.

    Hele dikke kus en een tik op je billen van je wijf, en oja, het ranzige verslag mbt nieuwjaarsnacht gaat nog komen, zal wel een kantje of 3 of 4 worden, want ja het begon al na 30 sec, na aankomst, maar het verslg stuur ik je later, want ga zo weer naar mijn Pa toe.Overigens was van een ieder van ons de camere niet bruikbaar dus helass geen foto,s wat echt bijzonder jammer is, want we hebben er werkelijk een groepsorgie van gemaakt. We hebben je zeker gemist en hebben dan ook echt geproost op jou en Rein,en een biertje en champagne op Pa genomen (ik 4 cola, 1 sinas, 1 champagne en 1 bier:-).

    Dag schatje

    Je wijf

  • 01 Januari 2010 - 13:17

    Je Wijf:

    De Kerstbengel is echt heel leuk, snap niet dat ie man zoveel gewicht aan zijn beneden verdieping kan laten hangen, maar het oogt schattig.:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Arambol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2010

The End!

05 Maart 2010

Bhutan

18 Februari 2010

het laatste stukje

18 Februari 2010

De trein naar Darjeeling..

18 Februari 2010

kolkata / calcutta
Karin

Actief sinds 11 Aug. 2009
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 92517

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 06 Maart 2014

Myanmar 2014

07 Februari 2013 - 07 Maart 2013

West Afrika 2013

25 Oktober 2012 - 01 November 2012

Dubai

30 Maart 2012 - 10 Mei 2012

VS

23 Januari 2011 - 31 Januari 2011

fins lapland

29 Maart 2010 - 07 Augustus 2010

santiago de compostella

06 September 2009 - 15 Maart 2010

Mijn eerste reis

10 Mei 2012 - 30 November -0001

Zuid Amerika 2012

Landen bezocht: